Knasigt

Allting blev jätteknasigt igår. Skulle igentligen sova hos min syster då jag börjar sent idag, men min mamma sa att hon och pappa hade kommit överens om att det inte var en bra idé? När jag pratade med pappa lite senare, sa han att han inte visste nånting om det^^

Åkte iallafall hem till pappa istället, men fick varken med mig min dator eller mina kläder. Därför blev det ingen bloggning. Sov sammanlagt 12 timmar igår+inatt, hihi trött chey.

Jag börjar om ca 4,5 timmar och slutar en timme senare haha! Ska skynda mig upp till stallet för veterinären kommer runt halv 3. Hoppas för allt i världen att jag överlever att se när han trycker in en nål i min bebis..

Vet inte om man får rida efter vaccination? Om inte så går vi en kort promenad :love:


/Vendela

Kommentarer
Postat av: Elinor

Vila i ca 3 dagar (: det beror på vilken häst!

2012-04-24 @ 13:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0