latmask

Idag var Daphne äckligt lat! Vanligtvis accepterar jag aldrig hans lathet, men idag fick det gå. Han har inte gått ordentligt på två veckor och har antagligen lite träningsverk från igår.

Skrittade fram en bra stund iallafall och försökte lossa honom lite. Han var ganska stel och seg i munnen.
Galopperade mestadels och bara lät han rulla på. Fick bli lite arg på honom när han bröt av, och efter det var han lite mer framåt. Han skötte sig bra och gjorde nog sitt bästa!

Fining:*

Råkade gå upp en timme för tidigt idag så jag hade gått om tid att gå på stan. Köpte en hoodie på Carlings och lite annat. Gick snabbt att fixa stallet, pappa hjälpte mig med höet :)

/Vendela

Kommentarer
Postat av: dadda

om ni har någon söt bild på vindy(utan ryttare helst och helst i hagen men det är inget måste!) så kan gärna ni mejla den till mig! Snälla!

// Darina

2012-04-10 @ 21:31:05
URL: http://www.hollyochdarina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0