Nalleballe och Hollybolly

Ska upp till stallet om någon timme (pigg chey), och då hade jag tänkt mig ta en liten uteritt på Rinaldo, möjligtvis halva stunden på ridbanan/mataki. Har inget planerat annars med honom, kanske slänger fram ett par bommar som han får arbeta lite över och även jobbar lite på byterna. :) Ska verkligen göra allt för att detta ska bli ett bra ridpass, det är på tiden nu känner jag! 

Även Holiday ska få kliva över lite bommar idag och sen kanske vi tar något litet skutt beroende på hur det känns. Jag tänker inte utmana ödet och hoppa högt, verkligen inte. Känner att bommarna är det som vi ska lägga ner mest tid på idag, även lite övergångar och så. Ska rida tillsammans med Emmie och Fanny nere på mataki, första gången hon rids där nere vad jag vet..? Men det är nog ingen fara. :)

Ååh vad taggad jag är på att rida bådatvå nu, dom är så underbara! :love:

/MAJA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är holly typ din häst?

2012-04-07 @ 09:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0