Nothing could stop us, not even two different worlds.

Godmorgon.
Idag på ridlektionen ska vi hoppa!!
Ska bli jättekul för Holly är otroligt rolig att hoppa (såvida hon lyfter på benen ;)) Om det är bra väder idag och om vi är på mataki, så kan jag nog fråga Tess om hon skulle vilja fota lite.. (edit; nu ringde jag henne och hon kunde inte :()

Efter allting så ska jag inte åka hem faktiskt, då jag nämnligen ska sova på kullen med bästa Jennie. Och om Jennie är på bra humör så kanske hon vill följa med mig till Rinaldo på kvällen när vi är klara med allt.. Saknar ju min finaste fläckisponny :love: :love: 

If there's anything good in me - it must be you ♥

Ha det fint sålänge!
/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0