Och på mina frågor, är du alla svar.

Vet inte vad jag ska säga om Holiday idag riktigt.. Hon var bara såå fin.
Vi började i ridhuset, men sedan blev vi tvugna att gå ut då det var träning där inne typ. Så vi fortsatte en stund på mataki. Gjorde det vanliga med henne, hon blev lite springig ibland men det var ingenting jag brydde mig om så mycket. Är jag bara lugn själv så brukar det bli bra.. 

Jobbade mest på volt med henne, otroligt fin i högervarvet var hon (för det mesta). Blev lite förvånad faktiskt, för hon var nästan lika fin i vänster idag också! Hon körde inte in bakdelen mot mitten alls, och hade helt okej ställning inåt stundtals. Hon var lugn och fin idag, så jag är väldigt nöjd. Frustade som tusan gjorde hon så att hon drog tyglarna ur händerna på mig hela tiden, haha.. B-ä-s-t-a :love:




Jennie var snäll och filmade lite. Vill mest ha det för att kunna se utvecklingen på henne i framtiden, men jag slänger väl upp så ni får se också.

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0