Svar

  emia om Nobody knows.:
Förlåt men.... nu när du rider holly osv så känns det lite som om du dissar o glömmer rinaldo!

SVAR:
Sedan första gången jag skrev att jag skulle rida Holiday, så har jag faktiskt väntat på en sånhär kommentar. Vill du att jag ska länka inlägget till dig så att du kan läsa igen? Kan PRINTA det om du så gärna vill. Jag vill inte låta otrevlig, men jag blir faktiskt lite lack. Jag förklarade VÄL mina tankar i inlägget, och jag syftade endast på ridningen vilket jag faktiskt förklarade övertydligt.


Och som fulländigt svar på din fråga.. Rinaldo är mitt ALLT, verkligen.
Säg inte något annat.

/MAJA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte förklara dig Maja... Så jävla löjligt... Precis som om man inte skulle kunna älska mer än en. Jag älskar alla mina 20 ridskolehästar och 4 egna hästar precis lika mkt. De är för mig ovärderliga alle sammans...

2012-04-14 @ 00:58:16
Postat av: lisa

Låt det bara rinna av dig. Jag förstår helt klart din reaktion, men du ska kunna rida och ta hand om vilka hästar du vill utan att folk ska behöva tycka till. Löjlig kommentar. Det är inte alla som får den möjligheten som du får, ta vara på den. Sluta inte bara för att andra tycker att du borde det! :)

2012-04-15 @ 00:13:20
URL: http://lisacandemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0