Träning

Måste säga att Dracula är grym!!
Allting stämde idag verkligen, klantade mig en gång bara då jag inte riktigt visste var jag skulle och fick fel avstånd så det blev ett stopp. Men det var helt och hållet mitt fel!

Vi började med att värma upp på en volt, vi var ganska många idag så det blev lite trångt. Galopperade i båda varven sen började vi hoppa ett litet kryss, slängde mig fram lite första gången så han tog fel galopp och lite sånt men det var också mitt fel.
Sen körde vi en liten bana, tänkte mycket på vägarna, fick inte upp huvudet på han i tid en gång så han petade ett hinder men annars var den rundan jätte bra!

Sen höjde vi det till 1,00-1,10, och guud vad han kan hoppa alltså! Allt bara flöt på tills jag glömde vart jag skulle och det var där stoppet kom, men det flöt på lika bra efter det!

Är så himla nöjd över Dracula, han lyssnade verkligen hela tiden och hoppade med god marginal, var högt över när vi hoppade 1,10 oxrarna!



Bästa pojken, ni ska få se filmer imorgon!

/Olivia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0