Träningen igår

Var väldigt rolig men det var lite tungt underlag på vissa ställen och ganska blött..

Vi började med att rida på en volt. Han var jätte mjuk men ville ställa sig utåt hela tiden så gjorde lite ledande tygeltag ibland så släppte det tillslut! Gjorde volten större och mindre och höll på så ett tag i trav och galopp.
Efter det började vi hoppa och Dracula var så himla lung och fin, lyssnade hur bra som helst och det känns verkligen super inför helgen!

Vi red lite linjer och banor, gick hur bra som helst och det kändes jätte bra med! 
Hoppade en bana på 12 hinder på LA höjd, gick jätte bra och han lyssnade på mina skänklar osv. kom hur snävt som helst på oxer men det tog han sig över utan att riva. :D 
Det blev lite tokiga vägar ibland för att jag glömde vart jag skulle.

Thomas har jämt så bra och roliga träningar, han ger alltid massa tips och peppar hela tiden, exakt en sån tränare jag vill ha! Har aldrig varit besviken efter nån träning faktiskt..


Dracula vilar idag. Imorgon ska jag fixa allting inför tävlingen då mamma åker bort på fredag!

/Olivia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0