I don't wanna forget.

Jag var hemma idag, så jag åkte upp och red Holly medans det inte var så många i stallet. :)

Red först en stund på mataki, tio minuter kanske.. Med bett. Gick inte bra alls och jag kände verkligen att det inte gav någonting att rida runt sådär, hon var hur uppspelt som helst och jag fick rida med glappande tyglar.. Så jag hoppade av, bytte till hacket och red ut. Tog en sträcka och ökade traven allt vad jag kunde, och hon verkligen svävade fram!!

Jag red bort till Åkarp där Rinaldo stog, han kom och hälsade på oss lite. Tog tillsist en redig galopp på fältet som låg precis bredvid och hon sprang på riktigt ordentligt, bästa tjejen. Hon är OTROLIG <3

Rinaldo :love: Min fina, bästaste vän.


/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0