Aha

Red ut tillsammans med Sara idag, dock blev det väl inte så lyckat.. Vi red bort under bron och kollade läget, men det så jäkla blött och äckligt överallt så vi red tillbaka istället. När vi på hemvägen galopperade förbi stallet där Rinaldo står så kom han travandes, trodde jag skulle dö vad fin han var (och är..!).

Men jaa, vad ska jag säga mer.. Holiday skötte sig hur bra som helst och var otroligt lydig. När Sara fattade galopp och red om oss, så skrittade hon så fint tills jag själv gav henne tillåtelse att springa med. Fina häst, känner mig så himla trygg på henne och det känns verkligen att hon har förtroende för mig också.

Rinaldo ♥♥♥♥♥

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0