You don't get another chance, life is no nintendo game.

Har fått göra precis allting själv i stallet idag, både innan och efter.. Så jag har haft fullt upp hela dagen måste jag verkligen påstå.

Ridlektionen gick väl helt okej, vi hade lite hoppning typ. Red på bett. Vi var bara tre stycken som kom då de andra var på Eric Saade.. Maria red lite en stund i början och det var otrolig skillnad efteråt även om jag inte red bra alls. :) Hoppningen gick ganska bra idag, hon var hyfsat lugn iallafall. Fick några jättebra språng och ett par som inte var bra alls, om man ens kan kalla det språng.. haha.

Vet inte mer vad jag ska säga riktigt, har faktiskt ingen lust att skriva så detaljerat.. Men Holly är bäst.

/MAJA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0