Idag är ingen vanlig dag..

För det är våran 1års-dag! Hurra hurra hurra :D

Tänk att det redan gått ett helt år, rätt sjukt. Jag minns dagen vi hämtade honom i hakarp, han fick säga hejdå till Billeba för sista gången vila i frid tjejen<3 och kliva på transporten för att åka till sitt nya hem. Jag minns att jag inte var nåt särskilt glad, för jag kunde inte fatta det. Inte ens när jag skrev mitt namn på kontraktet förstod jag att det var sant. Och inte ens idag kan jag förstå hur just jag kan ha sån tur att världens bästa finns i mitt liv, och absolut inte att det är min alldeles egna ponny.
Vårat första år har verkligen varit en bergochdalbana, mycket upp och ner. Men allt var så värt det. Både han och jag har utvecklats något enormt, vi båda har lärt oss så mycket! Daphne har lärt sig saker jag aldrig trodde han skulle förstå, jag är så otroligt stolt över honom. 

Älskade du, vad vore livet utan dig?

 

 

 

 

Jag väntade i år på dig, jag hade bestämt mig - du är ponnyn för mig. 

Jag höll fast vid det och se, nu står vi här, jag & du. 

Älskar dig killen, det vet du.

/Vendela


Kommentarer
Postat av: Elinor

Grattiiis ♥♥ ni är bäst ♥

Svar: tack eliot<3du, räka o micke är bäst!<3
ponyretards.blogg.se

2012-08-08 @ 17:10:47
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Måste bara säga shiiiiiet vad fin du har gjort Daphne!!
Jag red honom när jag var liten på Vissmålen och då var han envis, tjurig, olycklig liten ponny.. Han trivdes inte alls på ridskolan såg man :(
Och nu när jag ser han på bilderna, WOW!
Visste inte att han kunde vara så fantastisk fin...
Han gick knappt framåt på lektionerna när jag red, nu kan du till och med hoppa honom utan träns?!
Blir så glad när man ser sånthär, han ser verkligen super lycklig ut!
Lycka till med honom i framtiden, ni måste vara gjorda för varandra :D
KRAM!

2012-08-11 @ 00:25:37
URL: http://ozzyns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0