2012

Just nu sitter jag och kollar på 2012. Har blivit väldigt mycket filmtittande det senaste.. tre skräckfilmer igår och två idag med Matilda. Vi såg bl.a Don't let him in, mask maker, paranormal activity 3, och Freddy VS Jason. Kommer inte ihåg vad de andra hette. De flesta var ganska bra, sket ner mig typ.

Har städat mitt rum (som vanligt) och ska snart äta god mat, fläskfilé och potatismos med baconröra(L)
Mitt rum börjar faktiskt bli fint.. ska bara måla väggarna och skruva upp min tavelhylla. + köpa massa saker såklart, Senså!

Varken Maja eller jag har skjuts, så vi får vänta med att träffas tills imon! Fast vi är rätt bra på att ha kul på msn..

Vi bestämmde för ett tag sen att jag ska få rida Nalle lite imon och på söndag ska jag rida Rinaldo och Maja ska rida Daphne! Älskar när andra rider Daphne, vet inte varför men det är så kul att se han under andra ryttare! (det är bara säga till om ni vill komma och rida :D)

Like a flying meatball!



Kommentarer
Postat av: Tuva

Ååå jag kanske vill någon dag men vad ligger stallet

2012-02-04 @ 09:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0