5 saker du inte visste om mig.

* Jag har problem med min rygg, tex när jag kratsar hovarna så får jag jätte ont och när jag ställer mig ''rakt'' igen, så blir jag jätte yr. Får även ont nät jag ligger i sängen och ska sova.


* Jag har bara placerat mig 4 gånger i hela mitt liv, på 2 olika hästar... ;)


* För ungefär 2 år sen tog jag bort bilder från min dator på Tamlin för att jag inte hade någon plats kvar på datorn, fattade ju inte heller att man kunde föra över dom på usb, så har inte alls många bilder på han..



* Jag åt snö när jag var liten, haha!



* Innan jag började rida på ''riktigt'' så var jag bara med på klubb hoppningar på Vissmålen, red inte lektion eller nånting utan var bara med på klubb hoppningarna, mamma blev arg på mig tillslut och sa attt jag måste börja rida om jag skulle tävla ;)


/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0