Åsikter om Schabrak



Detta schabraket tycker jag är hur fint som helst! Riktigt tufft men ändå stilrent, skulle lätt kunna tänka mig att ha det till mina silvriga boots!



Detta tycker jag är väldigt tråkigt, och jag förstår inte varför det står Eskadron där sadeln ligger, det syns ju inte ändå?



Dessa älskar jag, jätte fina verkligen! Gillar formen på dom och färgerna med!



Detta tycker jag med är tråkigt, det enda som är lite ''roligt'' på det är väll passpoalen.. Loggan är inte heller fin för den delen.



/ Olivia

Kommentarer
Postat av: Tess Candemyr

Haha, det silvriga är jättefint men finare i guld tycker jag. Det enda med dem är att man inte kan ta i dem utan att rysa så mycket glitter och sånt så mna blir helt tuppaskinnig du vet! ^^

2012-02-08 @ 19:17:09
URL: http://tesscandemyr.blogg.se/
Postat av: Allan

Älskar det gröna ;)

2012-02-08 @ 20:21:52
Postat av: Elinor

Håller med!

2012-02-08 @ 20:23:42
URL: http://skimmelochskack.blogg.se/
Postat av: Victoria

Att det står Eskadron på schabraket "under" sadlen beror på att det är i gel typ, super bra för då glider inte schabraket och man slipper sätta fast det med fula "stoppar". (sen hade det ju lika gärna kunnat vara en "rand" istället för text.)

2012-02-09 @ 22:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0