Dagen

Tråkiga inlägg, jag vet. Ska försöka komma på nåt roligt att blogga om!

Hade faktiskt en ganska rolig skoldag, trevligt folk osv. Började med musik, gjorde ingenting förutom att spela lite piano. Sen bild, vi målar en väg som försvinner längre och längre bort. Fast jag gör en grusgång i en rosengård :D
Avslutade med Kemi, labbade och hade skoj. Har skaffat mig ett nytt gäng.. haha inte riktigt, men var med Michael, Jonatan och Eddie. Trevliga pojkar!

Daphne fick vila.
Plockade ihop lite saker som han ska ha med sig till vissmålen imon. Är lite nervös, har inte varit borta så länge från honom på flera månader. Kommer nog dö av saknad. Tur att jag vet att han är i goda händer! Men ändå, kommer verkligen gå och oroa mig. Så maja, förbered dig på minst 3 samtal om dagen.

Finastefin:*

Farmor & farfar är det som ska köra Daphne i låda (som maja kallar det) imon. Så de hämtar mig här imon på morgonen, börjar sent så vi hinner göra det innan skolan :)

Förövrigt har jag packat lite, åker ju till sälen på söndag. Har längtat, var inte uppe något förra året!
Nu ska jag kolla på film eller nåt, hihi.

Vill även passa på att säga Grattis Helena, och Elinor såklart till lilla bebisen. En tjock liten flicka
/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0