Dagen!

Olivia fotade som sagt mig efteråt, även Tess. Jag gjorde misstaget och tog mitt raka bett vilket han går skit på, så han tappade både framåtbjudningen och blev hård i munnen. Så det blev inga jättebra bilder tyvärr, men ett par kommer väl upp någon dag..

Efteråt var klockan redan halv tre ungefär, och ändå var jag i stallet runt 9! Sjukt vad snabbt tiden går. Anyway, vi gick upp och gjorde iordning på kullen, sen började alla komma. Vi har lekt flaggan i torpethagen, vilket barnen verkade digga starkt! :O Sen har vi haft lite teori, ätit asgod mat och kollat på Smurfarna. Hihi, och nu har dom precis gått och lagt sig, goa barn som krävde godnattkram av oss allihop! :love:

Nova fick tyvärr vila idag, hade ju tänkt hinna rida henne idag men hann inte :( Tråkigt, men tyvärr. Fina Nova!






Daphne på teorin idag, duktig ponny!
GODNATT BLOGGEN!

/MAJA

Kommentarer
Postat av: vendela

ååååhhh

finastesötastebästaste

saknar ihjäl miiiiiggggggg

2012-02-13 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0