Dagen

Matte-provet gick inte så dumt, faktiskt! Kunde svara på alla frågor förutom de tre sista som jag inte hann med.

Efter skolan åkte jag och mamma till hööks, skulle köpa en vattenhink, foderburkar, hö-påsar och lite annat. De hade inte vad vi sökte på hööks, men fick med mig en himalaya-saltsten och godis. Stannade på Ö&B och hittade passande foderburkar. Behöver ju fortfarande en vattenhink, men får väl ta den som fanns på hööks.

Hon skjutsade upp mig till stallet sen. Han fick vila idag igen, tänkte gå på en promenad imorgon.
Fixade iordning alla mina saker, så nu är de på plats! Då är ju frågan, vill ni se hur det ser ut? Bilder? Film? :)

Åkte buss hem sen, riktigt smidigt!!
Tog inte ens 7min att gå till hållplatsen, och bussen går jätte ofta.

Nu är det bäst jag pluggar lite inför No-provet imon, kul.
Kanske kollar på en film innan jag går och lägger mig, isånnafall blir det en film som heter "Howls Moving Castle"

Ja, jag älskar mangafilmer

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0