Dagen

Idag har jag och Tess tagit tag och rensat i min ''häst'' källare, fotat allting jag ska sälja osv, hur skönt som helst att ha det gjort, och hoppas verkligen att få sålt på allting, så jag kan fylla på med nytt!
Eller kanske spara till nånting annat? Har ingen aning vad jag ska göra faktiskt..

Ska sova hos Tess ikväll igen iallafall, vad vi ska göra har jag ingen aning om, men vi hittar nog på något!
Red inte idag eftersom jag är så förkyld, då vill jag inte vara ute i det kalla vädret, så han fick vila idag.
Men imorgon ska jag rida iallafall!

Kanske kan hitta någon som vill fota, så får ni lite mer nya bilder, men nu ska jag packa, ska blogga mer ikväll, det lovar jag!









Kommentarer
Postat av: Hannah <33

kommer det ut en bloppis på bloggen? :)

fin blogg!

2012-02-04 @ 19:39:47
URL: http://hannahandhorsez.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0