Dagens ridpass

Borstade lääänge på pojken idag, lindade och gjorde han fin :D

Red en sväng mot galoppbanan.
Han var jätte pigg i början och började trava i skritten heeela tiden.. han stutsade och blev smårädd för saker haha!

Skrittade tills jag kom till en grusväg, då travade jag ett tag. Skrittade upp för en backe, där fick han arbeta gossen.
Red fram tills jag kom till ett ställe där vägen delade sig, då vände jag.

Lät han galoppera på när det väl var plant och inte alltför isigt. En gång blev han ''rädd'' och stack.. körde upp huvudet och gapade så jag inte kunde stanna, knäppis!

För övrigt var han väldigt mjuk och medgörlig för att ha vilat så länge :)


Han får ju vila imon. Rider ut igen på söndag!

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0