Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Haha jaa, om två-tre timmar så ska jag visst följa med till Skara för Zafira har blivit väldigt sjuk. Det är därför inte helt säkert om vi hinner till Vaggeryd efteråt, men om vi har tur så hinner vi det. I värsta fall får vi helt enkelt ringa och avboka, det är ju ingen större fara eftersom dom har mätning nästa månad igen :)

Jag hade visst tandläkare direkt på morgonen, så jag kom precis därifrån. Hade inga problem alls med mina tänder, dom hade blivit bättre än sist. Plastade en tand också, smakade asgott ♥♥ (just kidding).


Härlig bild som jag smygfotade inne i rummet,
det är mina tänder på dataskärmen.. hehe.


/MAJA

Kommentarer
Postat av: olivia

HAHAHAHAH VAFAN MAJA

2012-02-08 @ 11:25:37
URL: http://ponyretards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0