@Farmor

Anlände hos Farmor för en stund sen.

Daphne var så söt idag. Vi red runt åkarp och avslutade i ridhuset.
Vi skrittade hela vägen till åkarp, och sen galopperade vi över ett litet fält. Otroligt kul tyckte Daphne & Naldo!

När vi var tillbaka på Viss gick vi in i ridhuset. Vi bestämde oss för att rida löst så vi knäppte loss tyglarna och hade dem runt halsen. Daphne lyssnade inte som han brukar men han hade så mycket överskottsenergi.. och en pigg&knasig kompis med sig!

Vi larvade mest runt, garvade ihjäl oss typ!

Det stod ett hinder framme som jag styrde över några gånger och han bara drooog emot det! Efter det stack han och hoppade över det utan tillåtelse tre gånger.. -.-

Efter en stund knäppte jag fast tyglarna igen och red normalt ett tag. Jag och Maja bytte lite med, på ett ganska annorlunda sätt dock, haha.

Maja red lite dressyr och testade även rida löst. Jag galoppade lite med BusNaldo och skuttade över hindret.

De fick springa löst innan vi tog in dem. Det var nog väldigt uppskattat av dem båda. Tror Maja lägger ut en film sen :)

i l o v e y o u

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0