Förlåt för sen uppdatering.

Idag på morgonen kom Olivias kusiner och hämtade Frasse. Han ska gå med en stor Nordsvenk och bara ha det gött. Trots att Frasse igentligen borde ta vara på sina talanger och bli trickponny, passar det nog honom perfekt :)
Hoppas jag kan följa med när Olivia ska hälsa på honom, fine lille shettisen.
Som ni redan vet körde vi sedan bort Dracula till det nya stallet.
Medans Olivia borstade och fixade lite i stallet red jag en kort sväng på vägen. Skrittade mest men han fick galoppera lite också!
Längtar verkligen tills jag kan använda ridhuset.

Följde med Olivia hem sen, mamma hämtade mig runt 4. Och nu sitter jag här, har kollat på film. Bl.a Howls Moving Castle en jättebra film för de som gillar lite speciella filmer, som jag gör, lite svår att förstå.. men så brukar det ju vara med animefilmer.

Nu ska jag fortsätta mitt filmtittande med antingen The girl who leapt through time eller gossip girl.

Random bild på en kurre i sälen.

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0