Förlåt

Jag vet, jag har lovat er att göra header, lovat er lägga upp videon och lovat er göra något kul på bloggen så snart som möjligt. Jag har faktiskt redan gjort videon, förberett för att göra headern och kommit på saker jag skulle bloggat om ikväll..

Men så kommer jag hem, sätter in mitt USB i datorn.. INGENTING funkar. Alla mappar, dom funkar inte. Det står att det är något fel, och så visas det någon konstig ikon på dom. Jag har provat på alla våra datorer hemma, men nej.. ALLA mina bilder - flera tusen på Rinaldo. Jag kan bara inte fatta det. Fine, ni kanske tycker att jag överreagerar, men jag har så OTROLIGT fina bilder som betyder så SJUKT mycket för mig där. Och det är inte bara Rinaldobilder, det är sjukt mycket annat också. Cirka 14GB med bilder, och även filmer ligger i det. Jag måste ha dom, så jag tänker lämna in USB:t. Betalar inte mina föräldrar det så gör jag det fan själv utan tvekan. Jag hoppas verkligen att det går att laga, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Mina älskade bilder.

Dessutom har vi inget varmvatten hemma, så jag kommer behöva gå upp hur jävla tidigt som helst imorgon och åka upp till Öggestorp för att duscha. Känns riktigt lockande att i huvudtaget åka till skolan imorgon, eller inte. ÅÅÅÅH, ni fattar inte hur jag känner mig just nu. Vill bara lägga mig och sova, och kanske göra det ett par dagar.

Fyfan vad jag klagar nu också, känns perfekt när man blivit länkad av ponnysanning osvosv med tanke på att alla känner sig nog extra varmt välkomnade då - eller inte.. NU TÄNKTE JAG SÄTTA MIG OCH DEPPA, så tyvärr allihopa, det blir inget mer för mig ikväll. Jag hoppas att jag vaknar upp på lite bättre humör imorgon så att jag kan bjussa på något iallafall, kram på er goa läsare <3



Kommentarer
Postat av: Alice

Vad trist :( Älska videon som de har lagt upp på ponnysanning.se! :D

2012-02-01 @ 20:43:22
Postat av: Hanna och Rebecka

Ta chansen att vara med i veckans blogg hos oss!Det är enkelt och smidigt och du har chansen att ta del utan våra över 200 läsare varje dag! Klicka här för att komma till tävlingen! http://dailyhorses.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-v-4.html#comment

2012-02-01 @ 20:54:51
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: ninnie

jaaa jag fotar gärna er!! det var alldeles för längesen tycker jag allt. saknar dig med!

2012-02-01 @ 22:04:29
Postat av: Erika

Åhh jag lider med dig maja, jag vet PRECIS hur det är... jag hade lagt över alla mina bilder, skolarbeten, vissmålen-filer och annat bra-att-ha på en extern hårddisk när jag skulle rensa min dator.. problemet var bara att den externa kraschade precis samtidigt! Så jag har knappt några bilder kvar alls från hela min tid i jönköping och vissmålen - tre års tids bilder är borta. Det jag har kvar är sånt som jag lagt ut på bdb och gamla bloggen, känns så enormt tråkigt... :(

så jag vet precis hur det är och då FÅR man klaga och gnälla, det är berättigat!

2012-02-01 @ 22:34:21
URL: http://aliva.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0