Gårdagen

Halloj, vaknade upp på bättre humör idag faktiskt..! Jätteont i halsen dock och äcklig huvudvärk, men jag gick till skolan ändå, stolt! Tänkte dra gårdagen lite snabbt, så får ni "idag" i ett annat inlägg sen!

Red ju Rinaldo på fältet med Olivia, och snälla Fanny fotade! Det kändes på Rinaldo att jag inte ridit honom noggrant på länge, stel i rörelserna och sådär. Oerhört lat också, så jag fick liksom sitta och driva honom framåt hela tiden. Tillslut gav jag honom ett RIKTIGT ordentligt rapp istället, och då blev det fart på gossen kan jag lova! Berömde honom, och efter det kändes han mycket bättre. Sjönk inte ner så med huvudet och var mer på hugget. Vi red inte länge, och jag är väl ganska nöjd med tanke på att det var år sedan vi red ordentlig dressyr ^^ Han verkade också ganska nöjd ♥


UNDERBAR bild från igår, jag älskar den. Blir nästan tårögd när jag ser den, vilken ponny han har blivit!<3

På eftermiddagen åkte jag med Maria&Eddie och hämtade en ny häst till ridskolan. Jag tror den hette Snowflake, men kallades för Flingan har jag för mig, inte riktigt säker! Jag tycker iallafall att den såg riktigt fin ut, en bra "typ" för ridskola helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0