GBGHS

Göteborg Horseshow var inget annat än awesome.

Min min när jag såg mässan kan inte varit särskilt söt.. det fanns ju verkligen allt! Köpte dock ingenting förens på eftermiddagen.

Första showen vi såg var Young Riders. Andra var GP ponny, och för de som inte vet är det en tävling som går ut på stil, alltså stilbedömning. Tävlingen dömdes av ingen mindre än Rolf-Göran Bengtsson! + nån annan gubbe som hette Sylve.. minns inte vad vinnaren hette, men hon hade en söt brun-grå ponny! Det näst-sista vi såg va nån hoppning som jag inte minns namnet på.. Roffe va med iallafall! Och han hade vunnit överlägset om han inte rivit sista hindret i omhoppningen. Han visste nog precis vad han gjorde, han gav publiken en show igentligen och satsade som tusan på det sista. Den sista showen var dressyr, tittade dock bara några få starter.

Vi missade både hundagillityn och en show med dansande hästar typ? Ångrar det dock inte, mässan var grym.

Jag orkar inte skriva mer nu, är dödstrött. Skriver mer imon och lägger upp bilder på det jag köpte osv :)


Hoppas alla som va där tycker det var lika roligt & häftigt som jag tycker.

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Sara<3

Ångrar lite att jag inte följde med. ;)

2012-02-25 @ 23:39:54
URL: http://ssarasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0