Göteborg Horseshow

Ärligt talat, jag är inte ett skit taggad till Göteborg. Just nu känns det som att jag helst skulle vilja vara hemma istället, men vi har ju redan betalat ändå. Det värsta är ju att jag beställt biljett själv, inte tillsammans med min familj eller något (pågrund av att dom inte är så intresserade). Jag har alltså ingen aning om vart jag ska sitta, gött om jag hamnar mellan folk jag inte känner.. Värt. Hoppashoppas att det finns platser över bredvid typ Tess, Jennie eller någon. Annars vet jag inte vad jag gör!

Ska se om det finns något att köpa där också, det finns nog väldigt mycket! Jag ska försöka att inte plocka på mig massa onödigt och köpa nödvändiga saker. Önska mig lycka till! ;) Haha, har tummat på att ta kort med alla storbloggade också, med Tess. Hahaha, känner jag mig själv rätt så kommer jag typ döööööööööö?!

VILKA SER MAN DÄR?!



/MAJA

Kommentarer
Postat av: maja/olivia/vendela

Ni har så jävla fin blogg kan bara inte sluta titta

jag ska kommentera så mycket jag kan!!!!!!!!!!<3<3<3<3

2012-02-26 @ 14:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0