Göteborg Horseshow!

GBH börjar närma sig, bara två dagar kvar!
Har längtat som tusan, det blir min första horseshow. Igentligen ser man väl lika mycket fram emot mässan som själva showerna.. har kommit på lite saker jag ska kolla efter!




Kommer säkert hitta massa andra roliga smågrejer..
Vet att en kompis till mig köpte ett jätte gulligt nosludd med brodyr på, det skulle jag verkligen vilja ha!
Ett gulligt som de står "Daphne" på, ett lite finare med "Golden Sunlight" och självklart ett med "Flygande Köttbulle" eller liknande!

Har jag kanske glömt säga att jag för ett par dagar sen fick lite post? :D
Ett cremefärgat dressyrschabrak + matchande lindor, och ett par ljusblåa lindor som gittrar! Därav ska jag köpa ett ljusblått schabrak.

Har väl inte världens största plånka, men jag har skramlat ihop till en bit över 1000! Så lite shopping blir det nog allt.

/Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0