GRYYYMT!

Haha, jag ångrar verkligen vartenda ord jag sa om att det inte skulle vara roligt på Göteborg..! :D Så galet häftigt var det, stämningen när Roffe eller någon annan kom in på banan går inte att beskriva. Grymt! Spenderade timmar i mässan och det blev lite shopping, tänkte visa det i ett annat inlägg senare! Det bästa på hela dagen var väl mässan och hoppningen. Dressyren var inte så dålig den heller faktiskt, över förväntan måste jag säga!

Tog även kort med ett par bloggare.. Sofia Genne, Linn Olsson, Ponnysanning, Dressyrmupparna och Jacob Ling-Vannerus(♥). I stort sett alla bloggare var väldigt trevliga också, stor hiss! Tess har bilderna på sin kamera, tänkte be henne skicka dom.

Lite dålig uppdatering från min sida också får jag medge. Igår var väl förståerligt, men idag så var det helt enkelt för att jag sov hos Tess och åkte sedan upp till stallet runt 11, kom hem alldelles nyss. Har ridit Rinaldo, han var jättefin! Fick först bli en tur ute och sedan avslut på mataki(!!). Hoppade banken några gånger, asroligt och gossen tvekade inte ens, så duktig! Han var väldigt trevlig att rida idag i helhet! :') Har även tvättat hans man och gjort mirakelflätor, det sägs att manen växer snabbare då.. Så vi får väl se!

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0