HÅÅR! ♥


För er som inte visste ska jag färga mitt hår mörkmörkbrunt/svart, hoppas på att kunna göra det i helgen. Ska även färga mina ögonbryn + ögonfransar, kommer bli awesome. Har alltid velat ha svart hår, och det är väldigt min stil typ, blir nog asbra!

Vet EXAKT hur jag ska ha håret, frillan och sådär.. hahah!! Vill inte klippa snelugg riktigt, utan göra med hårspänne typ. Snelugg är dock galet snyggt men kan vara gött att ha lite hår ifall man någon gång skulle vilja göra någon annat med håret + att det bara är i vägen (haha). Håren ovanför är ju typ to die for ärligt talat :love:

Ajaaaa, nogsnackat om det ;) Tänkte slå ihop datan nu, kolla en stund på TV och sova. Måste åka buss imorgon, vilket innebär att jag måste gå upp typ kl. 6 då jag ska duscha och sånt med.. GÖTTANS! Anyway, godnatt bästa läsare :)

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0