Haha, yeeah

Sitter här på kullen, skulle åkt med Maria hem.. Men hon ringde precis upp och sa att hon glömt mig och satt hemma, skrattade som fan gjorde hon också. Haha, YEAH! Hon kommer om en halvtimme och hämtar mig igen, fan vad dum jag känner mig..! Aja x)

Ridpasset idag gick väl helt okej, red i vääldigt låg form eftersom han hänger sig så värst i hackamoret annars. Red väl tjugo minuter, sen hoppade jag av och tänkte påbörja lite buga med honom. Men det sket sig, så fort jag lockade med havren började han käka gräs från marken.. Hungrig? Så jaa, jag ledde honom hem istället och avslutade där, haha.


Jinaldå-bebis! ♥

När jag är hemma ska jag försöka klura ut något vettigt att uppdatera om, så att det inte baara blir "dagens ridpass" och såntdär. Kan vara kul med lite variation, tycker jag iallafall :) Ha det bra sålänge!

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0