haha

Skrev ju att jag skulle uppdatera igår efter träningen när jag skulle sova på Vissmålen, men direkt när jag kom upp, satt jag och drack lite oboy, sen gick vi och bäddade och skulle kolla på film, men det var skräckfilm så då ville inte jag kolla, så jag sommnade, haha! Därför blev det ingen uppdatering igår..

Men träningen gick iallafall jätte bra, han var hur fin som helst, kunde korta honom riktigt ordentligt och fixa avstånden så att dom blev riktigt bra, en gång blev det lite tokigt bara då han tog avståndet som en stor-häst skulle kunna ta, så då fick jag börja om, men annars så! Thomas tyckte också att det blivit en riktig skillnad sen förra lektionen i december, att han fått ännu mer muskler osv, riktigt kul att höra!
Han va riktigt noga med vägarna idag, om man inte red en ordentlig väg så fick man börja om hela banan, vilket är väldigt bra tycker jag!

Inga höjder idag, utan fokuserade mest på att vägarna skulle bli så fina som möjligt och att dom skulle bli mjuka och fina i kroppen! 



Sen idag när vi skulle börja städa så såg jag en stor vatten pöl utanför toaletterna vid hyllan, så följde jag efter den för det hade runnit en bra bit, då var det översvämmning i hela förådet, så där har vi stått och torkat upp idag med, sen så har jag och Maja blivit fotade på ängen, så det kommer nya och fina bilder ikväll!



Allting var blött verkligen, och vattnet var 2 cm djupt från början ungefär, härligt ;)


TessaN i dom röda gummistövlarna och jag i dom svarta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0