Hiss/Diss!

Hiss
- Vädret, varmt och soligt.
- Göteborg horseshow närmar sig! + att jag ska åka med Olivia
- Nya stallet, så jättemysigt. Daphne verkar trivas och gilla sina häst-kompisar :D
- Mina nya ljusblå glitter-lindor, supersöta! Hoppas verkligen jag hittar ett passande schabrak så jag får använda dem.
- Daphne Min finaste lilla kille, så älskvärd är han!


Diss
- Skolan just nu, har flera prov / vecka..
- Min hosta! Helt plötsligt kan jag bara inte andas, har inte sovit på flera nätter och blääää.
- www.jlt.se deras tider stämmer inte :@
- Mitt rum hos mamma. Minilitet, ett fönster ner till köket=jag kan inte vädra, jättestökigt och ingenstans att ha mina grejer & kläder.
- Mammas mat, eeuuuw.

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0