@Home

Godmorgongodmorgon! Jag är hemma idag också, börjar bli frisk känner jag!! Hade inte varit några problem att gå till skolan imorgon, men eftersom jag har först tandläkare mitt på dagen, och på eftermiddagen mätning i Vaggeryd med Rinaldo så är jag hemma då med, lika bra. Han får alltså sin vilodag imorgon, åka låda räcker gott och väl för honom ;)

Har ingen aning om vad jag ska göra idag faktiskt.. Funderar på att åka upp lite tidigare och rida barbacka med hackamore på mataki eller fältet (hehe), repetera lite trick och sådär. Måste börja ta tag i detta och lära honom meeer saker, han älskar det verkligen. Han tar åt sig allt jag lär honom blixtsnabbt och älskar att göra rätt! Kan han ett trick visar han upp det helatiden, och skitsur när han inte får beröm blir han också :*


/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0