Krångligt...

Hostade hela natten.. mamma var snäll och erbjöd mig att va hemma idag. Men jag sa faktiskt nej? haha!
Hoppade över de två första lektionerna och gick den sista. Hade kemi-prov, sen kollade vi på film. Fucking åmål!

Skulle ta bussen till stallet.
Visste inte när den gick så jag chansade och då hade jag preciiiis missat den. Åkte med pappa upp istället.

Hämtade in pojken och släppte han först i boxen. Självklart skulle han ha tag i maten utanför när jag tog av täcket, och självklart ska han fastna i en krok och slita sönder grimman! Duktig hest. Tänkte ändåså köpa en ny, men nu har han ju ingen att ha imon och på lördag, förhoppningsvis finns det nån jag kan låna :)

Tog på en annan grimma och ställde han på gången.
När jag väl borstat klart upptäckte jag att jag inte hade nån hjälm.. så vi fick gå en promenad istället!
Gick bort till skolstallet och tillbaka ungefär. Han var suuuperpigg! Så fort jag ökade takten lite slängde han med huvudet och hoppade fram i trav, haha!

När vi kom tillbaka var jag ensam i stallet, så jag passade på att trickträna lite!
Hade honom lös i gången och tränade på backa från avstånd och inkallning. Det gick ganska bra, han fattade tillslut :)

Bästa

Jag filmade stallet med, men om jag ska ladda upp den så vill jag faktiskt veta om nån vill se den ;)

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Villse!

2012-02-24 @ 13:08:44
Postat av: Anonym

vill seeeeeeeeeeeeeeee

2012-02-26 @ 18:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0