Lite sådär överglad

Rubriken talar för sig själv!

Det mesta har varit väldigt bra idag. Allt förutom religonsprovet, svarade på kanske 5 av 40 frågor? Haha.

På No:n hade vi sexualkunskap, alltid lika kul. Speciellt med otecknade filmer ;) skämt åtsido. Inställd idrott osvosv.

Daphne;
Började rida dressyr i paddocken, med sadel & träns.

Skrittade inte så länge, utan travade istället länge i låg form. Gick jätte bra och han tog verkligen stöd! Blev även en hel del skrittarbete, mycket serpentiner och tempoväxlingar.

I galoppen tjaffsade han lite när han blev trött, slängde med huvudet och gapade. Men jag red på och så var det inget mer med det!

Avlsutade med att rida runt lillaskogsvägen. Han blev ganska pigg, så vi rejsade en del! Skrittade hela vägen hem sen, förutom när han envisades med att trava

Fina ponny!

Nu ska jag snart äta. Måste även ringa hovslagaren, Daphne är nämligen inte hemma när han kommer. Ska ringa Gert Brandon om praoplats också!

Innan jag säger "hörs senare!" vill jag bara säga att Vronkan är bäst, och grattis Matilda!
Hörs senare!
/Vendela



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-02-08 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0