Look a like?!

Gick in på Ponnysanning och såg denna bilden,
trodde på allvar att det var Rinaldo
;


Hade hästen varit lite rödare i färgen, ljusare man och kortare öron så hade det ju inte gått att se någon skillnad alls..?! Skämt åtsido, men riktigt lika - samma tecken i ansiktet och nästan exakt samma blick/ögon. Förövrigt är ponnyn en av tjejernas som bloggar på Ponnysanning, vem av dom vet jag inte ;)

RINALDO;


Inget jättebra exempel på Nalleballe, men orkade inte leta igenom hela datorn..
Nu tänkte jag sova, godnatt bloggen!! ♥

/MAJA

Kommentarer
Postat av: Erika

Haah jag tänkte faktiskt precis samma sak när jag såg dem... :) väldigt lika :)

2012-02-20 @ 00:24:14
URL: http://aliva.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0