My day

Skolan har gått helt okej, tror inte ni är så intresserade av vad jag gör i skolan så vi skippar nog den storyn ;)

Som vanligt vandrade vi upp mot stallet efteråt. Med US började vi planera lite inför påsklovet. Vi tänkte ha en klubbhoppning med tre klasser, varav en av dom kanske kunde vara med klubbmästerskap. Säkra är vi dock inte än, vi måste prata med personalen och såntdär också. Om vi får tillåtet så kanske vi ska ha en dressyr också, men i första taget tänkte vi satsa på hoppningen! :)

Rinaldo fick vila tyvärr, jag måste verkligen ta tag i ridningen lite mer nu. Jag vet att han kan och har så galet mycket mer att visa, även om det är kämpigt att rida honom ibland. Bodybuilder ska han bli :*



Och gissa vad jag gör nu.. Sitter och spanar in mitt Anna Scarpati och Scapa..! Tror att jag funnit mina livs kärlek, blir nog inget giftermål för mig i livet.. Får helt enkelt satsa på att vänsterprassla! :) Nejdå, skämt åtsido. Men sååå fina är dom, schabrak är livet :love:

/MAJA


Kommentarer
Postat av: Tuva

Kan inte jag få rida på rinaldo någon gång. På en ridlektion

2012-02-28 @ 18:06:14
Postat av: ninnie

NI är duktiga tillsammans hörredu!

2012-02-28 @ 20:15:34
URL: http://randighest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0