Nalleballe

Vi red till vattentornet (nästan iallafall). Emmie följde med också :) Vädret var inte på våran sida, men vi skulle minsann göra det - mot alla odds! Vi vände dock hem precis innan galoppsträckan upp för det var isigt och vi ville inte riskera att dom skulle halka. Jag och Emmie travade fem minuter på lilla ridbanan sen tog vi en till tur, runt Åkarp.. Haha! :D Förövrigt var Rinaldo mjuk i munnen, red honom riktigt mycket framåt idag och han tog bra stöd på handen. Finns nog inget mer än så att säga..?

Imorgon blir det nog en kortis ute med honom igen, jag måste ju vara stallvärd + att det är ridlektion också. Anledningen till att jag inte tänkte ta honom på lektionen är alltså för hudinfektionen, jag vet inte om det är jättebra om såren blir svettiga.. Så fram tills att det blir lite bättre så fortsätter jag rida honom försiktigt för att han inte ska bli alltför ansträngd.. :) Hoppas det finns någon annan att rida imorgon, om det är dressyr så skulle det vara galet roligt att få rida Freja eller Pajas! :love: Möjligtvis Boran eller Gizmo men tror tyvärr inte det blir någon av dom två..:( Anyway, vi får se imorgon!

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0