Ny jacka!

Allt har varit ganska jobbigt idag, har glömt både nycklar och busskort i stallet.

Sov mig igenom skolan, bokstavligen.
Hoppade på bussen ner till mammas salong när jag slutat, hämtade nyckeln och åkte med pappa & hämtade mina grejer hemma hos mamma.

Efter det drog vi en sväng till hööks!
Jag var verkligen i behov av en ny stalljacka, så det stod först på listan. Var inte alls svårt att välja, den satt jääättebra! Love it :)


Fick även med mig en tränshängare och en reflexbrösta.

Vi stannade bara en snabbis vid stallet och lämnade sakerna + gjorde mat, han fick alltså vila idag.

Nu sitter jag i sängen hos pappa och kollar på tv. Börjar sent imon, gööött!

/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0