Nya Stallet!

Idag har Daphne flyttat till sitt nya stall :D
Känns verkligen toppen! Självklart kommer jag sakna att ha han ute i målen, men det var så osmidigt.

Stallet (har för mig att det hette nåt med sörgården?) har 6 boxar om jag inte minns fel, stora fina hagar, rymlig sadelkammare och härliga stallkompisar! Det ligger precis intill rogberga sjön, skrittavstånd på typ 5 minuter till ett ridhus och busshållplats inte alls långtifrån.. Kunde inte bli bättre!

Tänkte att jag kunde filma och visa runt imon när jag har fått iordning bland mina grejer? :)

Hinner inte skriva mer nu, måste sova.

Puss & Godnatt 


/Vendela

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vore kul och se stallet :D

2012-02-23 @ 14:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0