Pajas!

Igår åkte jag upp till stallet igen, tanken var att jag skulle rida ut på Daphne men Linda frågade om jag ville rida Pajas, och eftersom Daphne gått hela veckan så mådde han nog bara bra av en vila :)

Red först ut en sväng med Jennie, Pajas var riktigt PIGG och pulsade fram genom snön jätteduktigt, fast med lite bus förståss ;) Red sedan i ridhuset, och självklart skulle han bråka i början och när det blev jobbigt. Men stundtals var han fin iallafall, red lite åttvolter och ett par ökningar på diagonalerna, knasponnyn. Blev bara litelite galopp i varje varv, kände att det var onödigt för han bara bråkar där ändå.. Men galoppfattningarna tog han helt okej iallafall :love:

Jennie sov hos mig inatt, vi hade igentligen planerat att typ kolla film och köpa godis på kvällen men efter att vi ätit så somnade jag, haha. Klockan var väl runt åtta när jag lade mig ungefär..?

Om någon/några timmar ska vi upp till stallet iallafall, jag ska rida Rinaldo i ridhuset med lite bommar och försöka ge mig ut på Daphne, åtminstone en kortis så att han får röra på sig :)


Finast!

/MAJA

Kommentarer
Postat av: Fanny & Emmie

Ska vi byta bildlänk? (fast vi borde byta design innan dock.) :D

2012-02-18 @ 15:31:15
URL: http://ponnyglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0