Pigg ponny!

Red ut med Elinor och Dzasti. Räkan hade också vilat så båda var små energiknippen!

Hade träns för omväxlings skull, och det gick bättre än jag förväntat. Vi red runt lilla, skrittade mest eftersom det var så mörkt. Både jag och Daphne ser spöken, så vi var lite småskraja. Blev ett par galopper ändå, och gisses vad han kutade på. Haha, skuttade fram :)

Vi avslutade i paddocken. Jag körde igenom alla gångarterna en snabbis. Fick han först inte ens att trava, och galoppen.. heh.
Smashade till han på halsen med tygeln en gång och då skärpte han sig.

Han var ganska fin faktiskt! I slutet testade jag att göra buga uppifrån, Elinor fick stå jämte första gången. Men sen gick hon iväg med Räkan. Testade själv och han gick ner jätte fint :')
Första gången han gör det utan hjälp!

Sorry för lite dålig uppdatering, men det är svårt att hinna med både skola, ponny och bloggen. Tänkte köra en bild-blogglista så blir det lite mer att läsa :)

Nu ska jag gå och lägga mig, puss & gonatt:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0