Sjukling nr. 2

Haha, japp. Även jag är hemma idag, fyfan vad det suger att vara förkyld/hosta. Jag är helt seriös när jag säger att jag hellre har feber, faktiskt. ^^

Jag får se om jag åker till stallet idag, men jag tror det. Det är ju sista US-mötet innan lägret och det känns väldigt viktigt att vara med på det, för vi är lååångt ifrån klara med allting.. Sen ska jag försöka rida också, på fältet of course! Hoppas att han går lika bra idag om inte bättre, det är så himla roligt att rida då!


Haha knasen, printscreen från film!
Och på tal om filmerna, jag fixade aldrig dom utan gjorde headern istället.. Jag ska försöka ta tag i att fixa dom så snart jag kan, men windows movie maker DAMPAR och typ stängs ner helatiden -.-

Återkommer, ha det gött sålänge!

/MAJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0