Sjukling nr 3

Haha, alla Ponyretards hemma idag! Min anledning är kanske inte lika bra som de andras, men jag har iallafall mensvärk.

Jag kommer inte få åka någonstans (om jag inte vill bråka förstås) så Daphne får vila. Det förtjänar han, så bra som han gick igår:*

Mamma är lite sur på mig tror jag.. vår konversation i morse;

Mamma: Men vendela du börjar ju nu!
Jag: *låter sjuk* men jag mår sååå illaaaa.
Mamma: Jaha, men jag sjukanmäler inte! Du får skolka. *smäller igen dörren*

Hmm, hoppas pappa inte blir arg bara. Ska faktiskt plugga spanska :@


Bara för att Evita är mästarN, och för att hon åkte till sin nya ägare igår.
Hoppas verkligen hon får det bra, men det tror jag! Kommer sakna henne.. bästa flickan!

/Vendela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0