Sorrysorry!

Har inte haft tillgång till data idag, så har inte kunnat uppdatera. Snodde iPaden så jag kan skriva vad jag gjort idag åtminstonde.

Meningen var ju igentligen att vi skulle köra hem Daphne idag, men så blev det inte. Han fick stå på vissmålen en natt till.
Maja har ju redan skrivit vad vi gjorde på us, men vi planerade somsagt en filmkväll! Jag kommer inte medverka särskilt mycket utan mest hjälpa till antar jag :)

Efter us gick jag ner till stallet och gjorde iordning Daphne för lite ridning! Tänkte att jag skulle hinna rida lite mellan lektionerna, och så blev det. Skrittade fram ute i säkert 20 minuter innan det blev ledigt. Red han ganska lågt, hela tiden. Travade bara ett par varv, gjorde lite öppna och ställde honom, innan vi trillade över i galopp. Lät han marschera på ett bra tag i båda varven och efter det travade jag av.

Ett väldigt kort men ganska givande ridpass ändå! Han hinner inte bli trött på den korta stunden, och håller sig därför glad & positiv! :D Daphne har blivit så himla stadig i formen nu, känns verkligen jättebra. För bara några månader sen kunde jag inte rida ett vanligt dressyrpass utan att han stack eller bockade.. Finafina pojken<3

Imon är det dessutom "en stor dag" för både Daphne och mig ;) Tänker inte avslöja vad som kommer hända riktigt än, nej det får ni veta imorgon!

Tråkigt inlägg utan bilder, men slänger upp ett par nya Imon.

Godnatt:*
/Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0