@the bed

Ligger i sängen med Malin och softar, haha.

Dagen började inte så bra. Vi var påväg till badhuset när jag upptäckte att jag hade glömt mina shorts.. inte så bra då jag hade neonrosa trosor och grön bikini? Farmor blev asarg och började tro att jag glömt dem med flit bara för att jag ''är sån''. Haha, dum tant.

Vi löste det iallafall, Malin hade med sig en extra överdel som var svart. Så det blev ju inte alltför hemskt.
Ååååh, såg en så söt kille med. Han städade lite här&var, han hade värsta luggen som hängde ner lite gulligt.

Efter badet åkte vi hem och jag sov nån timme. Sen drog vi ner till hotellet och käkade!
Spelade ett par gånger i källaren med, trevligttrevligt.

Inte alltid jag är såhääääär snäll, men jag bjuder faktiskt på lite bilder från blandade tillfällen. Tog dem från Malins iPhone ;)


jag typ, hostade och tog kort samtidigt?

Min söta kusin:*


omnomnom


i liften


liiifteeen


Farmor & jaaaag


trött chey efter badet


what to choose?


my name is törnqvist, vendela törnqvist (kunde inte vända den)




så söta!

Nu ska vi nog snart sova, hoppas ni tycker om bilderna!
Godnatt<3

/Vendela

Kommentarer
Postat av: Elinor

Asså Vendela på de förstabilderna kan du ju inte visa hur du egentligen ser ut?! Du får ju bara lägga ut redigerade bilder som den sista!! Va trött jag blir på dig :(((

2012-02-17 @ 08:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0