Tidsinställt

Nu är jag, om det går som planerat, påväg upp till Sälen!

Kommer säkert bli jättekul, mycket skidåkning & annat skoj. Uppdateringen kommer också hållas uppe, har ju hela kvällarna på mig ;)

Just nu sitter jag förmodligen och kollar på film eller sover, hihi. Det tar ca 7 timmar att åka upp, så jag ska gå upp tidigt så jag är trött och kan sova i bilen.


Min lilla fina bebisfis. En heeeel vecka utan han, Maja och Olivia blir inte lätt. Visst att det har gått en vecka innan utan att jag träffat dem, men då har jag ändå bara varit 15min ifrån dem? Nu är det sju timmar, 52 mil..
Haha, mesiga jag!

Puss på alla där hemma

/Vendela

Kommentarer
Postat av: olivia

du är bäst ♥

2012-02-12 @ 11:28:58
URL: http://ponyretards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0