Träningen igår

Fick smita en snabbis från lägret och träna, och han gick jätte fint och det känns oehört bra inför tävlingen i helgen!
Hoppade lite olika banor med kombination osv, avstånden blev lite tokiga ibland bara, annars var allt jätte bra!
Fick en liten sak att öva på tills nästa gång han kommer, jag ska galoppera på helt långa tyglar, för Dracula låter mig ''balansera'' upp honom eller vad man ska säga, så att han får göra det själv istället.

Men jag är jätte nöjd över honom iallafall!

Snart ska jag gå ner och tolka på Daphne, sen vet jag inte vad jag ska göra resten av dagen, laga mat antar jag..?





Fick bli en liten bild Daphne plutten!


/Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0