Underbar dag!

Minst sagt..
Underbar promenad med Daphne, Underbart (men kallt) väder, Underbar ridtur på Rinaldo och Underbara Maja!

Åkte upp tidigt, för att vara mig, till Daphne idag. Både pappa och Catrine var med mig och följde med på en promenad. Han var jätte pigg och glad!

Runt 2 plockade vi upp Maja och åkte till Vissmålen!
Borstade & lindade Naldo och gick till en äng i åkarp.

Jag fick börja rida..
Skrittade länge eftersom det var så kallt. Red han i en väldigt låg form i början, det gillar ponken.
Efter att jag travat fram försökte jag plocka upp honom lite, men det gick inte. Haha, jag kan verkligen inte rida Rinaldo!

Vi bytte efter en stund, men det får Maja skriva om ;)

Nu sitter vi hemma hos Maja, hon håller på att fixa med designen. Vi ska gå ner och köpa godis snart, och lite senare ska vi kolla på War horse.



Kommentarer
Postat av: Emma

Daphne är fortfarande lika söt och vilken supervinterpäls han har!

2012-02-05 @ 16:02:22
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0